قوانین و مقررات

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های نانوبازار بوده است و نانوبازار در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

نحوه ثبت سفارشات:

تمامی سفارشات از نانوبازار  به صورت آنلاین و پس از عضویت در سایت انجام می‌شود و از انجام سفارش حضوری معذوریم.

با توجه به محدود بودن موجودی بعضی از کالاها و رعایت حق تقدم سفارشات ثبت شده در سایت، سفارشاتی که ظرف مدت یک هفته پرداخت نشود از طریق سیستم لغو خواهد شد.

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به دفتر نانوبازار از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا و از روی بسته بندی قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

 اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

  •  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به دفتر نانوبازار از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود و به همراه کالا عودت داده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که از زمان دریافت آن بیشتر از 24 ساعت سپری نشده باشد، بسته بندی باز نشده باشد و هیچ‌گونه دخل و تصرف در آن صورت نگرفته باشد. بدیهی است باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه‌ی آن به عهده مشتری خواهد بود. همچنین باید تمام اقلامی که همراه کالا ارسال شده است، بازگردانده شود.
  •  از آنجا که نانوبازار یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
  •  اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات نانوبازار (شماره تلفن 86093410 -021) اطلاع داده شود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به دفتر نانوبازار اطلاع داده شود.
  • لازم است بسته بندی و سایر متعلقات کالا هم زمان با خود کالا ارسال گردد.
  • پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان نانوبازار، در صورتی که کالا بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت خودداری مشتری از دریافت کالای سالم، نانوبازار به مدت یک ماه کالا را نزد خود نگهداری کرده و پس از آن هیچ مسئولیتی در قبال کالا بر عهده نخواهد گرفت.

نحوه ارسال کالا:

  • در صورتی که یکی از دو حالت بالا اتفاق افتاده باشد و تمامی شرایط رعایت شده باشد، پس از تایید واحد فروش و خدمات پس از فروش نانوبازار، از طریق این واحد هماهنگی لازم بابت ارسال کالای معیوب به آدرس نانوبازار صورت خواهد گرفت، پس از وصول کالای معیوب به نانوبازار، مجددا بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه حداکثر ظرف مدت یک هفته کاری، کالای سالم طبق سفارش قبلی ثبت شده برای مشتری مربوطه ارسال خواهد شد و در صورت عدم موجودیت کالای مذکور هزینه پرداختی مشتری از طریق واریز به حساب به نام شخص خریدار، به ایشان بازگردانده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است کالا باید از همان آدرسی که کالا در آن تحویل شده به نانوبازار برگردانده شود و در صورت ارسال از آدرس دیگری هزینه اضافی به عهده مشتری خواهد بود.
  •  لطفاً قبل از هر اقدامی با دفترفروش نانوبازار تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
  • کالا را به همراه بسته بندی، فاکتور خرید و سایر متعلقات آن ارسال کنید.
  • ارسال کالا باید حداکثر هفت روز پس از تماس با دفتر نانوبازار و تایید ارسال کالا صورت پذیرد.

 محاسبه هزینه ارسال:

  •  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان نانوبازار برسد، هزینه‌های ارسال به عهده نانوبازار است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نانوبازار ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.